۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۱
کد مطلب : ۲۳۰۴۲
مدیر دپارتمان مرکزی آی سی تی کودکان و نوجوانان مجتمع فنی تهران:

اگر فرهنگ را هدایت نکنیم فرهنگ ما را هدایت خواهد کرد

مدیر دپارتمان مرکزی آی سی تی کودکان و نوجوانان مجتمع فنی تهران گفت: فرهنگ یک مقوله بسیار ارزشمندی است که اگر آن را هدایت نکنیم مطمئنا" فرهنگ ما را هدایت خواهد کرد
اگر فرهنگ را هدایت نکنیم فرهنگ ما را هدایت خواهد کرد
به گزارش خبرنگار جهانبین نیوز محمد نصیری در همایش آموزشی بارویکرد هونترهای چند گانه در شهرکرد اظهار داشت: وقتی بتوانیم فرهنگ آموزشی را در بین خانواده ها نهادینه کنیم خواهیم توانست فرهنگ مهارت زندگی را نیز گسترش دهیم.

وی تصریح کرد: دپارتمان به عنوان موسسه پیشرو در امور رایانه ای به عنوان بستر سازی و استعداد یابی کودکان و نوجوانان می تواند آن ها را با تکونولوژی های روز جامعه آشنا کند.

نصیری ادامه داد: هدف این موسسه تنها استعداد یابی دانش آموزان استان چهار محال و بختیاری نیست بلکه هف دانش آموزان این مرز و بوم می باشد که آینده سازان این مملکت خواهند بود.

وی اذعان داشت: این موسسه در راستای معرفی مشاور برای اولیا ، آماده کردن مراکز آموزشی، نهاد ها ، سازمان ها ، توسعه نرم افزارها ، کتب مرجع ، برگزاری آموزش های حضوری و غیر حضوری و .. فعالیت هایی را انجام خواهد داد.

نصیری با بیان اینکه کودکان و نوجوانان به عنوان سرمایه های اجتماعی ما خواهند بود عنوان کرد: این سرمایه های اجتماعی باید درست هدایت و استعداد یابی شوند.

مدیر دپارتمان مرکزی آی سی تی کودکان و نوجوانان مجتمع فنی تهران گفت: خلاقیت و نوآوری، روحیه کار تیمی را لازم است در فرزندانمان پرورش دهیم تا از این طریق موفق تر باشند.

نصیری اظهار کرد: لازم است با برنامه ریزی درست برای فرزندانمان ساعات های مختلفی را طراحی کنیم که هر ساعتی را به یک کار اختصاص دهند.

وی بیان داشت: اگر برنامه ریزی برای فرزندانمان نداشته باشیم بیگانه ها با تکنولوژی های مختلف و از طریق بازی ها برای آن ها این کار را فراهم خواهند کرد.

نصیری تاکید کرد: اگرضریب نفوذ فن آوری اطلاعات را بالا نبریم به استان پیشرفته ای نخواهیم رسید .

وی با بیان اینکه استان چهار محال و بختیاری از ظرفیت های بالایی برخوردار است تصریح کرد: کوددکان و نوجوانان برای معرفی این ظرفیت ها می توانند بهترین گزینه باشند.

حاشیه های همایش: جشنی بسیار شاد برای کودکان برگزار شد که خوشحالی کودکان را در پی داشت اما این جشن زیاد طول نکشید و پس از آن سخنرانی ها شروع شد که همین امر باعث اعتراض کودکان گردید و صدای گریه آن ها نظم سالن را بهم زده بود.



انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۱:۵۷:۱۰

2 Feb 2020